Mnoha lidem dnes není lhostejný stav životního prostředí a velmi citlivě reagují na každé „zlo“, které se v tomto směru projevuje. Naopak si váží těch, co to s ekologií myslí vážně a jedním z příkladů mohou být i výrobci a designoví návrháři, kteří mají co do činění s papírovými taškami. Papírové tašky postupně vytlačují z trhu všechny igelitové předchůdce. Igelitová taška se stala jedním ze symbolů devadesátých let, odnášet nákupy z obchodů v igelitkách bylo naprosto běžné, ovšem časem se zjistilo, že nebezpečně vzrůstá množství plastového odpadu a spolu s tím také nežádoucích mikroplastů, které se ukládají v lidských orgánech a dokonce i v mozku.
Zbavit se igelitových tašek a sáčků a nahradit je papírovými ekvivalenty je tedy více než rozumné. Jedna z firem, která to vzala s udržitelností a udržitelnou grafikou vážně, je Rohlík, tamní kurýři rozváží potraviny do domácností v papírových taškách s krásným potiskem, který je tematicky laděný a oslovuje zákazníky v mnoha směrech a zároveň je inspiruje k podobnému způsobu myšlení. Může se to zdát jako hloupost, ale pokud zcela vymýtíme tyto plastové nešvary, může to mít značný význam pro celou planetu, ostatně každá drobnost se počítá.
Chcete-li jít v podobných šlépějích, můžete oslovit výrobce papírových tašek a společnost, která vám bude nápomocná s grafickými návrhy reklamních potisků, s nimiž byste mohli uspět nejen v potravinářském oboru. Do papírových tašek lze totiž ukládat leccos, například hračky a sportovní potřeby, malířské potřeby, oděvy a oděvní doplňky, obuv, bytový textil, kuchyňské potřeby a mnoho dalších výrobků.
Papírové tašky lze lidem rozdávat k nákupu v prodejnách zdravé výživy, které také podporují udržitelnost a ekologii už jen tím, že zlepšují zdraví obyvatel a nabízí jim hodnotnější a výživnější potraviny, než jiné obchody.